пятница, 14 апреля 2017 г.

Автівка з дефектами довезла мера до «порушення вимог фінансового контролю»?

У справі притягнення до адміністративної відповідальності Владислава Атрошенка з’являється ще більше подробиць. Нагадаємо: на попередньому судовому засіданні прокуратура висловила припущення, що документи (мається на увазі додаток до угоди купівлі-продажу) могли бути укладені пізніше з метою уникнення притягнення до відповідальності. Тому до зали суду викликали свідків: представників реєстраційного центру і Тойота Центр Чернігів «Сівер-Авто».

Із реєстраційною процедурою виявилося все гаразд. Для її проведення достатньо було угоди про купівлю-продаж, тож додатки до неї не розглядалися. При цьому свідок наголосила, що курує лише процес реєстрації, а питання набуття права власності не входить до її компетенції.

А от свідчення директора компанії «Сівер-Авто» Юрія Стадника не дали чіткої відповіді на питання прокуратури. Підкреслимо, що принциповим аспектом справи Владислава Атрошенка є дата набуття ним права власності на авто. За словами пана Атрошенка, це 26 вересня 2016 року, що випливає і з додатку до угоди купівлі-продажу.

Однак зазначена угода була укладена одночасно з актом передання авто покупцеві (2 вересня). У документі прописано, що з моменту передання авто стає власністю клієнта. Свідок зазначив, що це технічна помилка, однак таких помилок у паперах із Тойотою забагато.

«Сівер-Авто» фігурує то продавцем, то дилером. Викликають сумніви й номери автівок, які продавалися. За паперами їх цілих три. Нагадаємо, мер планував придбати авто в липні, сплатив вартість, але машину викрали зі стоянки центру. У тодішній угоді фігурував номер кузова одного авто. Потім у наступному договорі з’явився інший номер, а купив Владислав Атрошенко машину з третім. Як пояснив свідок, щоб доставити замовлення вчасно, центр зміг «перехопити» іншу, вільну на той час автівку в дилера з іншої області, тому й номер кузова змінився. А вносити цілу низку змін, які б відповідали наявному товару, не вважали за потрібне, бо були впевнені, що бажане авто покупцеві таки нададуть. Владислав Атрошенко на питання прокуратури відповів, що без проблем підписував би нові документи зі змінами, якби від нього це вимагалось.

До речі, покупець зазначив, що був на межі розірвання угоди з автоцентром. Цілком імовірно, що заразом і через це йому пішли на зустріч у вигляді 24 днів тестового користування.

Але найцікавіше: нова автівка мера мала дефекти. Юрій Стадник назвав лише один — пошкодження фарбованого покриття, проте про несуттєві недоліки говорив у множині. Навряд чи візуальний дефект передбачає випробувальний термін, хоча це лише припущення.

На наступне судове засідання за клопотанням прокурорів суд постановив викликати представників юридичного відділу «Сівер-Авто», які б розтлумачили нюанси всіх укладених угод. І пояснили, чому вони не внесли зміни в договори відповідно до додатку. На жаль, прокуратура не володіє даними щодо імен відповідальних осіб, які курували документацію щодо Тойоти міського голови.

Діна ВОНГ

Комментариев нет:

Отправить комментарий